22 grudnia 2013

Wstęp

foto: google.com/search john cusack
Witam wszystkich na moim - uwaga - trzecim blogu poświęconym zupełnie innym postaciom. Trochę się odsunęłam od tematyki o AFC11. Oczywiście to ze względów takowych, iż nie mam zupełnie pomysłu na dalsze ewentualne historyjki o niemieckich ulubieńcach. Oczywiście mam za sobą zakończenia kilku opowiadań tematycznych o AFC 11, które są niewidoczne dla czytających (zablokowałam dostęp xD). 
Dobrze mi się tworzy świat fikcyjny, w którym występuje John Cusack :) Nie wiem, ale polubiłam go jeszcze mocniej i postanowiłam, aby pojawiał się częściej w moich kolejnych powieściach. Wygodniej mi się pisze o nim, so ... 
Pierwsze opowiadanie z Cusackiem możecie czytać na 1408. Drugie opowiadanie na Frozen. Nie zmuszam, ale możecie zajrzeć, poczytać, odwiedzać itp. Oczywiście podkreślam, że w moich opowiadaniach nie przedstawiam Cusacka jako aktora. Jest zupełnie kimś innym. Mam nadzieję, że polubicie choć jedno z moich trzech opowiadań. Tutaj, zapewne pojawi się coś nowego, gdy dokończę historię The Frozen Blood, by nie mącić sobie głowy, ani nie "krzywdzić" fabuły przez zmęczony umysł pisaniem xD Oczywiście będę chętnie przygarniała od Was ewentualne pomoce dotyczące pisania. Jak wiadomo, literówka może się zdarzyć, czy źle skonstruowane zdanie - co u mnie nie jest nowością :) 
Tak więc za niedługi czas pojawią tu się dodatkowe info o tematyce bloga.

Aha - nie sugerujcie się datą posta. Edytowałam stary wpis wrzucając nowy :) Ten post został napisany 31 maja 2017 roku. 

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde, kiedy to było dodane?
    Nie rób sobie ze mnie jaj! Kurde, to nie jest kontynuowane??!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Semirkowa, Ty mi nowego bloga zakładasz (dlaczego to ma podwójne znaczenie?? ;D) i nic nie mówisz? Skandal ponad skandalami na sandałach zdobionych skandalami.
    U mnie było kilka literówek, które już naprawiłam i które jedynie Word był w stanie dostrzec (wykonałam kopie). Co do diabła z tobą, bloggerze?
    Czyli nie wiesz, dlaczego bardziej polubiłaś Cusacka... Tak samo jak ja nie wiem, dlaczego mi się to nazwisko kojarzy z kępkami trawy oraz tasakiem. Dobra, to akurat wiem. Tussock, tussock, tussock. A teraz, panie i panowie, proszę sprawdzić wymowę. Dziękuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nowy, a jednak stary, gdyż ten blog wisi juz od paru lat.
      Nie mówiłam nic, gdyż na razie nic tu nie wstawię, aż do momentu ukończenia The Frozen Blood.
      Literówki czasem nie da się wyłapać w wordzie.
      Nie wiem, dlaczego, hehe, może to, ze jest świetnym aktorem a filmy z jego udziałem są interesujace. Mi się w ogóle z trawą nie kojarzy ... z niczym ogólnie. Takie dość ciekawe nazwisko, wpadające w ucho.

      Usuń
    2. Wiadomo, nawet widzę swój stary pijawkowy komentarz, no i komentarze innych ludzi. ;D Ale w sumie to po co zakładać nowego bloga, skoro można przerobić stary? (:
      Wiem, zależy to od typu literówki, ale jednak większość raczej da się wyłapać. Tylko mi podkreśla imiona na czerwono, brr!!
      Mnie jeszcze jedno słowo przyszło do głowy, mianowicie ,,scusi”, a to słowo kojarzy mi się z powodami (causae, cause, causes, zależnie, z jakiego języka chcesz ;D) i skuszeniem. Mam bardzo bujną sieć skojarzeń. Haha, jestem Spiderwoman.

      Usuń
    3. Niektóre komentarze pozostały, a niektóre nie.
      Pewnie, ja tam korzystam ze starych blogów - tylko zmieniam linki, szatę i piszę coś nowego.
      U mnie podkreśla niektóre nazwiska na czerwono, a imiona to w zależności jakie.
      Hahaah, skuszeniem, hahah losu :)

      Usuń